Kraški Vodovod Sežana ima novo spletno stran
Nove funkcionalnosti - sodoben e-stik z občani
1. Elektronska oddaja vlog
Vsem občanom je omogočena oddaja vlog preko spleta tudi v času izven uradnih ur občine. Odslej lahko 24 ur na dan in 7 dni v tednu odprete elektronski obrazec, izpolnite vlogo, s tem odpiramo elektronska vrata za celovito dostopnost spletne oddaje vlog.
2. e-Obveščanje občanov
Nova spletna stran omogoča prejemanje elektronskih obvestil in SMS sporočil. Vsi zainteresirani občani se naročijo na e-obveščanje z vnosom e-poštnega naslova in se tako naročijo na brezplačno obveščanje.
3. Delovanje na mobilnih napravah
Nova spletna stran je prilagojena delovanju na mobilnih napravah (mobiteli in tablični računalniki), saj se Izgled strani prilagaja velikosti zaslona vaše naprave. Odslej bo brskanje po spletni strani na vašem mobilniku ali tabličnem računalniku odslej bistveno bolj prijazno in preprosto.
4. e-participacija občanov
Nova spletna stran omogoča oddajo predlogov in pobud občanov po kategorijah, pri čemer prejete predloge zbiramo in jih obdelujemo brez neposrednega odgovarjanja na prejete predloge. V kolikor želite prejeti odgovor na svojo pobudo ali imate kakršno koli vprašanje za nas, smo za vas pripravili posebno kategorijo za postavljanje vprašanj, kjer se bomo trudili odgovoriti vam v čimkrajšem času.
Vsebinska prenova
Vsebinska prenova spletne strani je bila razdeljena v dve fazi. V prvi fazi smo se osredotočili na prilagoditev izgleda potrebam, druga faza pa je bila namenjena posodobitvi in reorganizaciji vsebin.
1. Prilagoditev izgleda
Sodobne smernice oblikovanja spletnih strani so osredotočene na minimalističen izgled, s prevladujočo belo barvo in jasno pregledno vsebinsko strukturo. Spletna stran je minimalistična in hkrati tudi vsebinsko zelo pregledna. Vse vsebine so odslej dostopne z enim do največ dvema klikoma v glavnem meniju, osrednja stran pa vam ponuja hitre ikone za dostop do najpogosteje iskanih vsebin.
2. Zakonska skladnost
Nova spletna stran ustreza zakonskim zahtevam, ki smo jih morali upoštevati ob vzpostavljanju e-stika z občani. Vse te zahteve smo združili z željo ponuditi nove storitve na spletni strani, tako da nova spletna stran vsebuje katalog informacij javnega značaja, splošne pogoje uporabe, informacije o avtorskih pravicah, pravilnik o piškotkih, vsebino vezano na varstvo osebnih podatkov, skladnost obračunavanja taks z zakonom o upravnih taksah, oddajo vlog skladno z določili elektronskega poslovanja...
3. Posodobitev obstoječih vsebin
Prenova spletne strani je zahtevala tudi vsebinski pregled in posodobitev obstoječih vsebin. Ponudnik, ki je spletno stran izdelal, je največji ponudnik spletnih strani za občine v Sloveniji. Objavljene niso le vsebine, ki naj bi jih občina obvezno objavila na spletni strani, ampak smo skušali obseg vsebin razširiti na način, da bodo vsebine sovpadale tudi z novimi smernicami in usmeritvami glede lokalnega turizma in razvoja občine.